autko WYSYŁKA W 3 DNI

cart

0

Regulamin

Postanowienia Ogólne Warunki dokonywania zakupów Oferta i dokonywanie zakupów Dane Osobowe Wysyłka Koszt wsyłki Darmowa Dostawa Odbiór osobisty Przesyłki gabarytowe Płatność Wysyłka Czas Realizacji Zamówienia Zwroty Reklamacje

Postanowienia Ogólne

1. Sklep internetowy jest prowadzony przez Tinta Dla Plastyków spółkę zarejestrowaną w Polsce, z siedzibą w Warszawie przy ul. Szkolnej 5, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000539045. Adres do korespondencji: Tinta Dla Plastyków Sp. z o.o. Sp. k., ul. Szkolna 5, 00-006 Warszawa, adres e-mail: [email protected]

Warunki dokonywania zakupów

2. Tinta Dla Plastyków Sp. z o.o. sp. k. świadczy usługi sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego, do którego prowadzi domena www.tintadlaplastykow.pl. Zamówienia można składać za pośrednictwem Internetu.

3. Osoba fizyczna składająca zamówienie musi mieć ukończone 18 lat, oraz posiadać pełną zdolność do czynności prawnych.

Oferta i dokonywanie zakupów

4. Ceny towarów wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

Ceny w sklepie internetowym mogą się różnić od cen w sklepie stacjonarnym.

Kolory wyświetlane na stronie mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistości.

5. Oferta jest ważna od daty jej opublikowania na stronach sklepu internetowego www.tintadlaplastykow.pl, aż do wprowadzenia kolejnych zmian. Ważność ofert promocyjnych obowiązuje do wyczerpania zapasów, o ile wyraźnie nie oznaczono daty zakończenia promocji.

6. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Zamówienia złożone po godz. 11.30 oraz w dni wolne od pracy będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym. Godziny pracy sklepu internetowego to poniedziałek-piątek 7.00 - 15.00. Wszystkie paczki i obsługa zamówień będzie realizowana w tym czasie.

Jeśli zamówienie nie będzie opłacone - po 24h Klient otrzymuje maila przypominającego o płatności, a po trzech dniach zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

7. Fakturę Vat wystawiamy, jeśli Zamawiający wypełni odpowiednie do tego dane w formularzu zamówienia.

8. Każde zamówienie będzie potwierdzane drogą mailową przez Tinta Dla Plastyków Sp. z o.o. sp. k.

Dane Osobowe

9. Kupujący jest zobowiązany do podania numeru telefonu oraz adresu e-mail, pod którymi możliwe będzie potwierdzenie zamówienia oraz pełnego adresu w celu realizacji zamówienia. Dane osobowe są użyte wyłącznie w celu realizacji zamówienia i zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.

Wysyłka

Przesyłki kurierskie realizowane są przez firmę kurierską DPD Polska. Listy Polecone Priorytetowe oraz przesyłki Kurier 48 z Odbiorem w Punkcie przez Pocztę Polską. Wysyłki do Paczkomatów przez firmę Inpost.

Koszty wysyłki

10. Ceny towarów nie zawierają kosztów transportu. Koszty transportu będą doliczane do zamówienia każdorazowo do łącznej wartości wszystkich produktów.

11. Przy zamówieniach, które zawierają produkty o standardowych rozmiarach*, których forma płatności to przedpłata koszt wysyłki w zależności od rozmiaru i typu usługi wynoszą od 8,90 do 16,90 pln. 

12. Przy zamówieniach, które zawierają produkty o standardowych rozmiarach*, których formą płatności jest pobranie, koszt wysyłki to 22 pln.

Darmowa dostawa

13. Do zamówienia, którego wartość zamówionych towarów przekracza 300 zł brutto i których rozmiary i waga nie przekraczają standardowych rozmiarów* nie są doliczane koszty dostawy. *(waga poniżej 30 kg, najdłuższy bok mniejszy do 55 cm). W przypadku kiedy, wartość zamawianych towarów przekracza 300 pln, a wśród nich znajduje się towar, którego rozmiary przekraczają 55 cm lub zawierają wiele towarów, które muszą być zapakowane osobno w przesyłkę wielopaczkową, w ramach zamówienia powyżej 300 pln od kosztów wysyłki odejmowany jest koszt jednej standardowej wysyłki Inpost gabaryt A.

Odbiór osobisty

Tylko po opłaceniu zamówienia w systemie płatności PayU (przelewem lub kartą) i otrzymaniu od nas potwierdzenia e-mailem, że zamówienie jest gotowe do odbioru, można przyjść po towar i dokonać odbioru osobistego. Czas realizacji zamówienia z odbiorem osobistym jest takim sam jak czas realizacji innych zamówień patrz pkt. 21. Odbioru osobistego można dokonać w godzinach otwarcia sklepu podanych w stopce strony (pod nagłówkiem Godziny) przy ulicy Szkolnej 5 w Warszawie.(google mapy) (jakdojade.pl). Zamówienia nieopłacone przez system płatności Payu w ciągu 72h od momentu złożenia zamówienia będą anulowane łącznie z rezerwacją towaru.

Zamówiony towar pozostaje gotowy do odbioru osobistego przez Kupującego w sklepie Tinta Dla Plastyków przez okres 30 dni od wysłania przez sklep Tinta informacji o możliwości odbioru zamówienia.

W przypadku gdy Kupujący nie odbierze zamówionego towaru w ciągu 30 dni od wysłania przez sklep Tinta informacji o możliwości odbioru zamówienia, Sprzedający ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży, składając Kupującemu stosowne oświadczenie woli o swoim odstąpieniu od umowy sprzedaży. Sprzedający może wykonać prawo odstąpienia od umowy sprzedaży, o którym mowa w zdaniu poprzednim w terminie 30 dni od daty bezskutecznego upływu terminu do odbioru zamówionego towaru przez Kupującego. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwróci Kupującemu zapłaconą cenę towaru niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Kupującego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 30 dni przysługuje także Kupującemu będącemu konsumentem.

Przesyłki gabarytowe

14. Przesyłki gabarytowe są wysyłane tylko po poprzednim opłaceniu. Przesyłek gabarytowych nie wysyłamy za pobraniem. Przy zamówieniach, które zawierają produkt przekraczający standardowe rozmiary* oraz produkty z więcej niż z jednej grupy wysyłkowej** koszty wysyłki

przy najdłuższym boku powyżej 55 cm – 37 pln (dla zamówienia zawierającego produkty z jednej grupy wysyłkowej)

przy najdłuższym boku powyżej 75 cm – 47 pln (dla zamówienia zawierającego produkty z jednej grupy wysyłkowej)

Maksymalna długość najdłuższego boku to 175 cm przy czym suma obwodu podstawy i wysokości opakowania nie może przekraczać 300 cm, gdzu wysokość stanowi najdłuższy bok paczki.

Jeśli zamówienie zawiera więcej produktów z innych grup wysyłkowych, zamówienie będzie wysłane w przesyłce wielopaczkowej, w tylu paczkach ile grup wysyłkowych zawiera zamówienie, w kosztach zgodnych z rozmiarami produktów z jednej grupy wysyłkowej w danej paczce.

Np.:

Zamówienie, które zawiera papier 100x70 cm oraz temperówkę i ołówek - zostanie spakowane we dwie paczki jedna za 47 pln, druga za 16,90 pln. Tzn, koszt wysyłki zamówienia będzie wynosił 63,90 pln.

Zamówienie, które zawiera papier 100x70 cm oraz teczkę 100x70 cm będzie spakowane we dwie paczki po 47 pln każda czyli koszt wysyłki będzie wynosił 94 pln.

Zamówienie, które zawiera podkład rysunkowy 100x70 cm, teczkę rysunkową 100x70 cm oraz papier 100x70 cm zostanie spakowane we 3 paczki, z których koszt każdej to 47 pln. Tzn. koszt wysyłki zamówienia będzie wynosił 141 pln.

Jeśli wartość zamówionych towarów przekracza 300 pln od kosztów dostawy zostaną odjęte koszty wysyłki standardowej paczki tzn. 13,90 pln.

* standardowe rozmiary najdłuższy bok nie przekracza 55 cm, i wagi powyżej 30 kg.

** grupa wysyłkowa to towary, które muszą być spakowane osobno to: papiery, sztalugi, teczki, krosna, styrodur, linijki, pręty, balsa, rolki, tuby, podkłady rysunkowe, pianki EVA.

Zamówienia zawierające produkty na specjalne zamówienie i produkty niedostępne.

15. Strona połączona jest z systemem magazynowym sklepu stacjonarnego. Stany magazynowe są synchronizowane co 10 minut i pokrywają się ze stanami sklepu stacjonarnego. Może się zdarzyć, że mimo dokonania zamówienia i opłacenia go, zamawiany towar będzie niedostępny. W tym przypadku obsługa sklepu kontaktuje się z zamawiającym i dąży do najbardziej satysfakcjonującego dla klienta rozwiązania problemu. Ceny produktów na stronie mogą się różnić od cen w sklepie stacjonarnym, na na korzyść klientów sklepu internetowego.

Do koszyka nie można dodać produktu, którego nie mamy na stanie, za wyjątkiem produktów na specjalne zamówienie. Zamówienie na produkty "na specjalne zamówienie" realizujemy tylko po otrzymaniu płatności w systemie Pay-u. Czas realizacji takiego zamówienia jest dłuższy od normalnego - do 2 tygodni, jeśli w tym czasie wystąpią przeszkody w realizacji zamówienia, skontaktujemy się lub zwrócimy pieniądze.

W przypadku produktów niedostępnych zamiast „dodaj do koszyka”, można kliknąć „powiadom”, w tym przypadku, otrzymasz automatyczne powiadomienie, kiedy towar pojawi się na stanie.

Płatność

16. Dostępne na stronie formy płatności to: przesyłka za pobraniem, przelewy i płatności kartą przy użyciu systemu płatności PayU oraz przelewy tradycyjne.

Wyjątki:

a) Przesyłki o rozmiarze jednego boku powyżej 55 cm nie mają możliwości płatności za pobraniem.

b) Odbiory osobiste są możliwe wyłącznie po opłaceniu zamówienia przez system PayU oraz otrzymaniu wiadomości e-mail o zakończeniu realizacji zamówienia.

c) Listy Polecone Priorytetowe oraz Kurier 48 z odbiorem w punkcie można opłacić wyłącznie przez system PayU.

17. Zamówienia, których formą płatności jest przedpłata (przy użyciu systemu płatności payu lub przelewu tradycyjnego) będą realizowane po potwierdzeniu dokonania transakcji.

- W przypadku płatności Payu otrzymujemy automatyczne potwierdzenie. 

- W przypadku przelewu tradycyjnego oczekujemy na:

a) przysłanie potwierdzenia przelewu od nabywcy

lub

b) czekamy na zaksięgowanie transakcji na naszym koncie (do 3 dni) co opóźnia realizacje zamówienia. Wysłanie potwierdzenia przelewu przyspiesza realizację zamówienia.

18. Zamówienia, których formą płatności jest przedpłata, zostaną anulowane jeśli nie zostaną opłacone w przeciągu 72 h od momentu złożenia zamówienia. Zamówienia, których formą płatności jest przelew tradycyjny zostaną anulowane jeśli nie zostaną opłacone w przeciągu 96 h od momentu złożenia zamówienia.

Wysyłka

19. Towary są dostarczane pod wskazany adres przez kuriera DPD, przez listonosza listem poleconym priorytetowym, do wskazanego przez odbiorcę punktu odbioru osobistego Poczty Polskiej lub do wybranego Paczkomatu Inpost. Oferta produktów jest ważna wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Oferta transportu dotyczy wyłącznie dostaw na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

20. Kupujący podczas odbioru przesyłki, powinien sprawdzić stan opakowania, w obecności kuriera. Jeżeli Kupujący stwierdzi jakiekolwiek zewnętrzne uszkodzenia paczki powinien spisać protokół szkody w obecności kuriera. Jeżeli zawartość paczki jest uszkodzona należy wypełnić protokół szkody i skontaktować się z obsługą naszego sklepu. Linki do protokołów szkody poniżej.

Protokół Szkody DPD

Protokół Szkody Inpost

Czas Realizacji Zamówienia

21. Zamówienia, które nie zawierają produktów niedostępnych oraz nie zawierają produktów gabarytowych realizujemy do 3 dni roboczych, do tego czasu należy dodać czas dostawy, który wynosi dla:

kuriera DPD - wg. DPD Polska - 1 dzień roboczy

listu poleconego priorytetowy - wg. Poczty Polskiej - 2 dni robocze

kuriera 48 z Odbiorem w Punkcie wg. Poczty Polskiej - 3 dni robocze

wysyłki z odbiorem w Paczkomacie - wg. Inpost 1 dzień roboczy

   

Zwroty Reklamacje

22. Towary sprzedawane w sklepie www.tintadlaplastykow.pl objęte są gwarancjami dystrybutorów. W sprawie napraw gwarancyjnych należy kontaktować się z gwarantem określonym na karcie gwarancyjnej. Gwarancje na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłączają, nie ograniczają ani nie zawieszają uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. Sprzedawcę obowiązuje Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827). Reklamacje należy składać na adres poczty e-mail: [email protected] Zostaną rozpatrzone do 14 dni roboczych.

23. Kupujący będący konsumentem może w ciągu 14 dni od daty zakupu odstąpić od umowy bez podania przyczyn. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

24. W przypadku opisanym w pkt. 23 kupujący otrzymuje zwrot pieniędzy za towar na konto bankowe w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru Sprzedającemu, ale nie wcześniej niż Tinta Dla Plastyków Sp. z o.o. sp. k. zarejestruje wpływ na konto bankowe zapłaty za towar od Kupującego. Sprzedawca zwraca wartość towaru i koszty wysyłki. Kupujący nie zwraca sprzedawcy kosztów wysyłki. Kupujący pokrywa koszty odesłania towaru oraz zabezpiecza towar na czas transportu. Zwracany towar nie może nosić śladów użycia, z wyjątkiem śladów użycia koniecznych do określenia cech towaru.

24. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu, dostępne w formularzu zwrotu towaru.

upper-arrow